Undgå at se træt ud, selvom du er det

Som nybagt mor er det ikke lige tiden foran spejlet, der går til at lægge makeup eller ordne håret, der har den højeste prioritet. Heldigvis er der nogle ting, du let kan gøre, der får dig til at se friskere ud, end du er, og som med stor sandsynlighed vil gøre dig i bedre humør.

Grin med dit barn

Når du går hjemme på barsel, er du og din baby garanteret alene hjemme meget af tiden. Selvom det er hårdt arbejde, og du ind imellem bare gerne vil udenfor og have noget frisk luft, men ikke orker hele showet med at finde flyverdragt frem, pakke pusletasken og bugsere barnevognen ud af døren, skal du huske at nyde de mange timer, du har sammen med dit barn. Sæt noget musik på, du godt kan lide, og dans lidt rundt med babyen på armen. Syng nogle sjove sange eller giv den lille en kildetur. Det giver jer et tættere forhold, og det er rart at huske på de gyldne stunder, når du senere skal skifte en lorteble klokken midt om natten. Derudover bliver man gladere af at grine, og når du er i godt humør, ser du også friskere ud.

Få friske øjne uden brug af makeup

Makeup er stensikkert ikke din førsteprioritet, og ofte kan det tilmed gå helt galt, hvis du forsøger at smukkesere dig med den lille en kravlende om dine fødder; Mascaraen kommer kun på det ene øje, eller rougen havner på øjenlåget. Så hellere lade være, tænker du måske. Med M2 serum kan du sagtens lade være med at bruge øjenmakeup. Serummet giver dig et friskere look ved at forstærke dine naturlige øjenvipper. Efter 6-8 uger vil du kunne se en tydelig forskel ved, at dine vipper er længere, tættere og har mere fylde. Du skal påføre serummet om aftenen, før du falder i søvn, og så arbejder det med dine vipper i løbet af natten. Hvis du normalt farver dine bryn, kan du ligeledes med fordel anvende serummet på dem, så de bliver mere fyldige. Se hvordan du gør lige her.Ved at bruge serummet ser du friskere ud, fordi dine vipper bliver smukke og sunde, og som bonus slipper du både for kemikalierne fra din mascara og tiden foran spejlet om morgenen.

Bevæg dig i løbet af dagen

Når du er i søvnunderskud, har du sikkert mest lyst til bare at slænge dig på sofaen med en plade chokolade og en god tv-serie. Det er en dårlig idé. Derimod bør du dyrke motion i løbet af dagen, da det udløser endorfiner, der skaber en lykkefølelse i kroppen og giver dig bedre energi. Du kommer tilmed i bedre form og kan nemmere klare at sove mindre eller lave badutspring med dit barn på armen derhjemme. Motionen kan inkorporeres i din hverdag på mange måder. Du kan gå en lang tur med den lille i barnevognen, mens du hører lydbog. Du kan lave hovedrengøring og vaske vinduer, når din lille guldklump får en middagslur. Endelig kan du gå til babysvømning, som er en rigtig sjov aktivitet, og som tilmed lader dit barn vænne sig til vand, så han eller hun bliver tryg ved både svømning, pjask og hårvask.

Give a Reply